Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Μαγειρική αδερφής

  Σήμερα η αδερφή μου μαγείρεψε σούπα με ζυμάρι και τόνο ή αλλιώς ταλιατέλες με σάλτσα τόνου. Όταν την ρώτησα γιατί δεν τις άφησε να βράσουν μου απάντησε ότι στη συσκευασία έλεγε εννιά λεπτά. Όταν την ρώτησα γιατί ρίχνει νερό στην σάλτσα ενώ είναι ήδη σαν σούπα μου απάντησε επειδή έτσι λέει η μαμά. Όχι η αδερφή μου δεν είναι σε διακοπές από το ίδρυμα σπουδάζει φιλολογία και είναι ένας κανονικός άνθρωπος βάση αυτού που ορίζεται σαν κανονικός άνθρωπος. Απλά δεν μου μοιάσε καθόλου. Έτσι φτάσαμε να μαγειρεύω εγώ γυρνώντας κατάκοπος από την δουλειά.
Και μετά τους έχω να μου λένε ότι συνέχεια τους επικρίνω.... 

11 σχόλια:

  1. Έχεις κι εσύ τα δίκια σου, δε μπορώ να πω..
    Η αδερφή, πως τη βγάζει εκεί που σπουδάζει; Θέλω να πω, ανάβει κανένα μάτι, ή μόνο από τηλεφώνου μαγειρεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά δεν τρώει ή της στέλνει η μάνα μου φαγητό. Ασε σου λέω εδώ παίρνει διαιτιτικό νερό μιλάμε για περίπτωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μαλακίες είναι αυτές;!;! Δεν υπάρχει "διαιτιτικό νερό", ό,τι ακούει το χάφτει αυτή η κοπέλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι ένα ροζ μωρέ θα το 'χεις δει. Τώρα τι κάνει δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον το vittel.. τι να κάνει μωρέ; Νερό είναι! Το πιο γελοίο απ'όλα, είναι που κάτι τέτοια τα παίρνουν είτε γυναίκες που δεν κάνουν δίαιτα, είτε γυναίκες που δεν τα χρειάζονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμ..δεν την βλέπω να παντρεύεται...αυτό σημαίνει ότι θα την ταίζεις εσύ μια ζωή...δύστυχε Κάθυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να την παντρέψω πριν παντρευτώ. Yeaaaaaah....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι επιθεση ειναι αυτη κατα των γυναικων που δεν μαγειρευουν!;
    ζητω οι αντρες με ποδιά (και τιποτα αλλο απο μεσα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν εγώ αυτό το έχω πληρώσει στο Πολωνικό εστιατόριο. Βραστό ζυμαρικό.

    Δεν φτάνει που σου μαγειρεύει, γκρινιάζεις κιόλας. Μπορεί να μην τρώγεται αλλά πίνεται. Αγόρασε καλαμάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία άμα δεν βρεί δουλεία η αδερφή μου τώρα που δεν παίρνουν και εκπαιδευτικούς ξέρω που να την στείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή