Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Παρατήρησα

1. Ότι ο Αύγουστος ενδείκνυται για δίαιτα, γιατί με τόση ζέστη, μόνο να φας δε θέλεις.

2. Ότι το σεξ είναι γελοίο γιατί βεντουζώνουν οι κοιλιές μας, και ακουγόμαστε σα να βογκάμε την ώρα που κλάνουμε.

3. Όσοι αισχροκερδούσαν ήρθαν στα ίσια τους στις εκπτώσεις, αφού ο πελάτης δεν αγόραζε ούτε υπό την απειλή όπλου

4. Ότι ήταν καλή αγορά το 1,5tb με 109 γιούργια

5. Κρίση, κρίση, αλλά δεν την κάνανε μόνο οι κροίσοι, την κάνανε και οι φτωχομπινέδες

Είμαι παρατηρητικιά τελικά..

12 σχόλια:

  1. ενάμιση terrabite εξωτερικός σκληρός δίσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 109 λέμε! Πάτα εδώ.
    Έχει κι έναν Verbatim με 105, αλλά δεν τα γουστάρω τα verbatim.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ λάικ, το κακό είναι ότι έχει κοντό καλώδιο usb και αναγκαστικά πρέπει να το έχεις πάνω στον πύργο, ή κάπου πολύ κοντά. (αν δε θέλεις να αγοράσεις ξεχωριστό καλώδιο that is)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά δεν με χαλάει αυτό! Άλλωστε έχω και καβάτζες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα, πάντα κάνει εκπτώσεις το πλαίσιο, και βρίσκεις ευκαιρίες, αλλά υπάρχουν και πατάτες. Για να είσαι σίγουρος, τσέκαρε το προϊόν και σε site του εξωτερικού, ή στο επίσημο της εταιρίας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο για το Νο 2 δοκιμάστε το ντόγκι στάιλ.

    στα υπόλοιπα συμφωνάω εντελώς...α όχι για το Νο4 δεν έχω ιδέα.είμαι κομμάτι στόκος σε αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμάλθεια, δε θέλω να παινέψω το σπίτι μου, αλλά δεν παίζει με τον άντρα μου να το κάνω ντόγκι στάιλ λόγω τεχνικής δυσκολίας (καλό είναι αυτό, μην ανησυχείς για μένα) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή