Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Ε, νισάφι!

Όταν μου ζητάς φωτογραφίες από τις διακοπές μου, μη μου δείχνεις για να μου βγεις από πάνω τις δικές σου φωτογραφίες από τις βάρκες στη Σαντορίνη και τα Κύθηρα, γιατί

1. Από επιλογή δεν πάω εκεί, δε μού'χουν απαγορεύσει την είσοδο
2. Παντού στην Ελλάδα, οι βάρκες είναι ίδιες. Μη σου πω και συνονόματες! (μαρίτσα, κατίνα, τούλα κλπ..)
3. Το αυτό ισχύει και για τις γάτες που περιφέρονται γύρω από τα δίχτυα.
4. Εσύ με μια ψηφιακή την είδες φωτογράφος. Να πάρω κι εγώ ένα μπουζούκι να την ακούσω Χιώτης άμα είναι έτσι!

5 σχόλια:

  1. ρε έφη τι θα γίνει λοιπόν
    πήγες διακοπές
    έβγαλες φωτογραφίες
    μας το λες
    και γκρινιάζεις και από πάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δε γκρινιάζω για τις φωτογραφίες, γκρινιάζω γιατί γίναμε όλοι φωτογράφοι, και θα το φάω το γαμωδίπλωμα!
    Και να βγάζανε και καμιά φωτογραφία στην οποία στέκεσαι, να πω πάει στο διάλο, αλλά να έχεις βγάλει 200 φωτογραφίες και να είναι όλο βράχια, γάτες και βάρκες, έ, χέσε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μη ξεχνάμε όμως ότι οι φωτογραφίες είναι και το μοναδικό μέσο για να δείξουμε και να προσπαθήσουμε να πειστούμε ενίοτε ότι περάσαμε καλά παρ'ότι μας πιάσαν τον κώλο, λιώσαμε στο πλοίο κτλ οπότε δικαιολογούνται εν μέρη ...

    Καλά και το ψώνιο με τις φωτογραφικές είναι μεγάλη συζήτηση. Πάνε και δίνουν 600 ευρώ και ξέρουν το 5% των λειτουργιών της μηχανής και βγάζουν συνέχεια στο αυτόματο ή στο χωρίς φλας (γουαουυυυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάντως θα πάρω το μπούλο!μουχαχα

    "Νισάφι" με τις διακοπές σας!με σκάσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή