Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

γιατί δεν με θες κυρά μου;

επειδή είμαι ψαράς;

14 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα!!!
    έλεος καλεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε έλεος χάσαμε το πρωινό να μην φάμε ούτε το μεσημέρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mug, προσκυνώ! Προσκυνώ όμως. Είσαι συνεργός στη προσπάθεια μου να κόψω ολονών(ε) εδώ μέσα την όρεξη. Και μετά να φάω το φαι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mόλις έφαγα, δε χαμπαριάζω, πάω να δω το link

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έλα ρε,μεσημεριάτικα lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει σήμερα θα αργήσω να φάω...


    Αηδία ο τύπος ας βάλει κάτι εκεί κάτω είπαμε γυμνισμός... αλλά οκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παραξηγάτε όλοι σας μου φαίνεται το φυσικό λουκ του κυρίου.Μα όλοι οι άντρες metrosexual θα γίνουν πια? Τσκ, τσκ, τσκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μ'αρέσει που σας ενόχλησε η ώρα. δηλαδή αν ήταν βράδυ; η πρωί;

    εγώ τον ψαρά έβαλα. ήθελα να δείτε τί ωραίες τσιπούρες πιάνει.

    τς τς το βρώμικο μυαλό σας πια!

    άντε καλή όρεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mug:πες τα, πες τα! για την ψαρούκλα τουμπεκί ούλοι τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σού 'πεσε βαρύ; δεν πιστεύω να μη σου αρέσουν οι τσιπούρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή