Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Καθυστέέέέέέρα

  γκούχου γκούχου

5 σχόλια:

  1. τι θες για δώρο; Θες αποχυμωτή; Θες τσόκαρο; Ό,τι θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έφη χαχαχαχα

    αμάλθεια: πρώτον δεν σου έστειλε ο αχαίρευτος μέηλ; εμένα μου είπε θα σου στείλει. αλλά βέβαια, είδαμε που σου έστειλα και εγώ μήνυμα στο κινητό πόσο σημασία μου έδωσες. (αστειεύομαι, ποτέ δεν απαντάω στα χρόνια πολλά που μου στέλνουν, αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Της έστειλα παλιοζηλιάρα. Και μάλιστα μου απάντησε. Τι έχεις να πεις τώρα;Ε;Ε;Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε ήρεμα!
    απάντησα σε όλους...και είδατε όλοι πόσοι ήτανε..και φανταστείτε ότι είχα άλλα τόσα μηνύματα!

    ρε πούστη μου!έπρεπε να κατέβω στις εκλογές(ναι καλά...σιγά μη με ψηφίζανε...)

    Έφηη θέλω μια τσατσάρα ΗERMES σαν του Τσοχατζόπουλου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή