Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Αυθόρμητη κριτική αρχαιολογικού χώρου

πέτρες, πέτρες, πέτρες!

6 σχόλια:

  1. Εφόσον αναφερόμαστε σε αρχαιολογικούς χώρους μήπως είναι πιο κατάλληλη η χρήση της λέξης λίθοι? Κατά τα άλλα η κριτική σου νομίζω ότι εμβαθύνει στην ουσία της αρχαιολογίας ως σύνολο και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παράξενο! Την ίδια κριτική έκανα και εγώ τις προάλλες που επισκέφτηκα ένα νταμάρι. Μήπως την αντέγραψες από μένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παράξενο! Την ίδια κριτική έκανα και εγώ τις προάλλες που άνοιξα ένα νεφρό. Μήπως την αντέγραψες από μένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παράξενο! Την ίδια κριτική έκανα και εγώ τις προάλλες που χάιδευα τους μύες μου. Μήπως την αντέγραψες από μένα?
    (Επίσης: Με παρακολουθείς την ώρα που χαϊδεύω τους μύες μου?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παράξενο! Την ίδια απάντηση πήρα και εγώ τις προάλλες που ρώτησα τι θα τρώμε σε λίγο. Μήπως αντέγραψαν την κριτική σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή