Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Διακριτικά δουλέματα προς γονείς

(Απ' ότι βλέπετε έχω ένα μικρό θέμα με το φαΐ)

Μάνα τι έφτιαξες για αύριο;
Τίποτα
Α ωραία τι σπεσιαλιτέ σου

Μάνα να βάλω κεράκια στον μουσακά;
Γιατί καλέ;
Επειδή σε κάνα χρόνο θα ξαναφάμε. Άντε και του χρόνου με το καλό

Μπαμπά τι είναι αυτό που πήρες;
Ψωμιέρα
Ναι μιας που τρώμε φαι, το ψωμί μας μαρανε

Μπαμπά τι θα φάμε σήμερα;
Θα πάρουμε απέξω
Α σπιτικό φαγητό πάλι

Μανα πόσο λικέρ έβαλες στον κορμό;
Ε μου έπεσε λίγο
Ε φερε και κανα ξηρό καρπό τότε μην κατέβει ξεροσφύρι

13 σχόλια:

  1. καημένο μου :) Να σου πω...κι εγώ την πάτησα μια φορά με το κορμό και παραέβαλα λικέρ Αυτο δεν ήταν κορμός, κοκτειλ ήταν, χε χε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα! Ααα τι χρυσές εποχές μου θύμησες...
    -Μάνα τι θα φάμε?
    -Φακές!
    -Και τι άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπλιαχχχχχ...φακές!μπλιαχχχχ όσπρια. Ναι, τι άλλο θα φάμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διακριτικό δούλεμα προς Καθυστέρα:
    Να σου στείλω 5-6 βιβλία μαγειρικής να μαγειρεύεις μόνος σου (ολόκληρο γομάρι) ή θα πρέπει να έρχομαι να τα ξεσκονίζω κιόλας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έλα έλα σεβασμός στους γονείς!!! lol lol lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε παρακαλώ εφη ξέρω να κάνω μακαρόνια με τόνο και αυτό μου φτάνει.Φοιτητής έκανα και μπαρμπα στάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όντως wow! Πες μας κι ότι ξέρεις να κάνεις και καλαμαράκια κονσέρβα. Πες το μου κι αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι δεν μου αρέσει. Αλλά είχα κάνει σε κάποια φάση μπιφτέκια με ρύζι μου φαίνεται. Με λίγη βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μακαρόνια με τόνο all time classic, όχι σάλτσα όμως, απλά άνοιγμα κονσέρβας και πέταμα πάνω στα μακαρόνια! Οι γκουρμέδες μπορούν να προσθέσουν και ρίγανη από πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΧΑ γκουρμέδες θεικό, το κλέβω. Όχι εγώ σου λέω σάλτσα υπερπαραγωγή μιλάμε άσε τώρα θα μας πούνε δεν ξέρουμε να μαγειρεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι βρε θα σας προσβάλλουμε χααααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δουλέματα ναι! διακριτικά όχι! εκτός αν οι γονείς σου είναι κωφοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή